Dlaczego Cold Mailing działa? Skuteczność kampanii Cold Mailingowych

Podczas gdy zwykła wiadomość e-mail skierowana do odbiorcy niezainteresowanego ofertą najczęściej w ogóle nie jest czytana, ta poddana spersonalizowaniu oraz przekazana do odbiorcy z grupy docelowej może wzbudzić ciekawość i zachęcić do skorzystania z oferty. To właśnie podstawa skuteczności kampanii Cold Mailingowych, na które decyduje się dzisiaj coraz więcej firm.

Czym jest Cold Mailing?

Na początku warto poświęcić czas na wyjaśnienie, czym dokładnie jest Cold Mailing. Tego typu reklama zalicza się do kategorii e-mail marketingu, czyli najstarszej formy promocji dostępnej w internecie.

Cold Mailing przynosi bardzo dobre efekty przede wszystkim w kontaktach B2B, czyli pomiędzy dwoma firmami. Pozwala wtedy na zaprezentowanie atrakcyjnej oferty i skutecznie generowanie leadów, na przykład przez zaproszenie klienta na spotkanie.

Czym dokładnie różni się Cold Mailing od zwykłej wysyłki maili. Przede wszystkim rodzajem przekazu reklamowego oraz listą odbiorców, do których wysyłane są tego typu wiadomości.

Cechy Cold Mailingu:

  • starannie wyselekcjonowana grupa docelowa
  • dopasowana do niej strategia komunikacji
  • personalizowane wiadomości

Te cechy kampanii Cold Mailingowych powodują, że mogą one uzyskać o wiele lepszą skuteczność niż zwykła reklama e-mail, która kierowana jest do wielu odbiorców bez sprecyzowania konkretnych grup docelowych i dopasowania przekazu.

Klienci decydujący się na takie właśnie kampanie mailingowe zauważają, że mogą oni uzyskać znacznie więcej leadów, na przykład w celu umówienia się z potencjalnym klientem na spotkanie, by tam przedstawić mu pełną ofertę.

Gdzie można zlecić prowadzenie kampanii Cold Mailingowej?

Aktualnie w prowadzeniu kampanii Cold Mailingu w Polsce specjalizuje się coraz więcej firm. Skorzystanie z pomocy specjalistów w zakresie kampanii mailingowych tego typu pozwala na osiągnięcie najlepszych wyników.

Gdy zatem celem jest maksymalna skuteczność kampanii reklamowych, warto zdecydować się na cold mailing dla b2b i zwiększyć sprzedaż.

Comments are closed.