Wysoce skuteczne techniki, które sprawdzają się w e-mail marketingu
Jeśli prowadzisz biznes internetowy, często pojawia się ciekawość, jak zwiększyć zyski i zwiększyć bazę klientów.
Jeśli to brzmi jak Ty, jednym ze świetnych sposobów na to jest e-mail marketing. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak e-mail marketing może przynieść korzyści Twojej firmie.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Na przykład możesz dołączyć do e-maila wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Im łatwiej jest zasubskrybować biuletyn e-mailowy, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o podanie adresu, gdy będą gotowi do kasy.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile. Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach. Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo.
Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności.
Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Zachęcaj klientów do pozostawiania aktywnych, a także pasywnych informacji zwrotnych w Twoich kampaniach marketingowych za pośrednictwem poczty e-mail. Aktywna informacja zwrotna oznacza pozyskiwanie sugestii i opinii od Twoich subskrybentów. Jednak pasywna informacja zwrotna jest znacznie bardziej subtelna i może być nawet niewidoczna dla czytelników. Wiele narzędzi i oprogramowania pozwala zobaczyć, ile e-maili zostało otwartych i ile osób kliknęło linki.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.E-mail marketing może być bardzo oszczędny, a jednocześnie niezwykle skuteczny pod względem zwiększania sprzedaży. Poza tym konfiguracja kampanii jest stosunkowo prosta! Jeśli nie stosujesz tego podejścia w swojej firmie, nie czekaj. Skorzystaj ze wskazówek z artykułu, który właśnie przeczytałeś, i zdobądź więcej biznesu już dziś!
Comments are closed.